Reklama je důležitou součástí lidského života, ať si říká kdo chce, co chce. Bez reklamy se lidé nemohou dozvědět o nových produktech či službách, tedy mohou, ale bude to probíhat pomalu a s nejistými výsledky, kdy si lidé onu informaci předávají pouze mezi sebou. S reklamou se počítalo již za socialismu, vzpomeňme kupříkladu známou malovanou figurku „pana Vajíčko“, který vždy reklamní spoty ohlašoval v Československé televizi. Televizní reklama je sice účinná, ale rozhodně není stoprocentní. Kdyby byla, již dávno by všichni, co chtějí něco propagovat, vrhli všechny síly na televizní spoty. Existují však další účinné metody propagace, než jen TV. Za prvé je to samotný Internet – vyhledávání zboží prostřednictvím vyhledávačů, a pak mají velký záběr na veřejnost venkovní i vnitřní reklamní billboardy.
Reklamní billboard má někdy doslova kouzelnou moc oslovovat kolemjdoucí svou velkou reklamní plochou a patřičným osvětlením. Vtip je v tom, že je to mnohem větší reklamní prostor, než televizní obrazovka, tím pádem vaší pozornosti zobrazovaný obraz takřka nemůže uniknout, leda že byste byli tak zamyšlení, že nevnímáte svět kolem sebe. Je-li billboard umístěn na vhodném místě, projdou kolem něj za den stovky, tisíce, možná desítky tisíc lidí. Vzpomeňme kupříkladu Hlavní nádraží v Praze nebo pěší zónu mezi nákupními centry či velká parkoviště před obchodními domy. To vše jsou prostory, kde mají lidé obvykle dobrou náladu, nejsou vystresovaní a těší se, až nakoupí to, co chtějí.
Propagujte s rozumem – některé typy billboardů umí zobrazovat videa a spoty, podobně jako na monitoru stolního počítače, toho lze mistrně využít k naprosto cílené propagaci, ovšem taková reklamní plocha – to je něco jako bílé malířské plátno, které je třeba nejprve obarvit. Může z toho vzniknout mistrovský kousek, anebo naopak škaredá mazanice. Tímto chceme naznačit, jak důležité je věnovat prostor reklamnímu scénáři, aby byl vtipný, věcný, stručný a nevtíravý. Na vnucující se reklamu jsou lidé velmi hákliví a mohou ji zcela ignorovat a přehlížet.